2017. január 21., szombat

Második évad

Sziasztok! :)

Már jó ideje, hogy befejeztem a How to love? című történetemet, de én már az utolsó fejezet megírásánál tudtam, hogy ennek lesz még folytatása. Már rég neki akartam állni, de sajnos az életem nem úgy alakult, hogy lett volna erre időm, viszont elegem lett abból, hogy kigondoltam az elejétől a végéig, hogy miről is fog szólni a második évad, még sincs rá időm. Ezért nekiálltam megírni a második évadot! :)

Nem tudom, hogy mikor lesz készen, és hogy mikor fogom publikálni, de egy biztos, hogy meg fogom csinálni!

1 megjegyzés:

  1. Szervusz! Elnézést, hogy nem az örömteli hír miatt kommentálok neked. Sajnos jogom van feltételezni, hogy az alábbi linken a te történeted van, de nem te osztottad meg az ottani olvasóközönséggel. https://www.wattpad.com/274860258-how-to-love-nem-tudni

    VálaszTörlés